Forum

CANN.C - Heritage Cannabis Holdings

C’est juste pour avoir de l’info de plus. Si Bruce en parle, ca amène plus de visibilité sur le stock et ca montre que le stock commence à intéresser des fonds aussi.

Btw, je crois que @pbergeronbelanger et @MathieuMartin sont hyper compétents, mais reste que n’importe qui peut recommander un stock publiquement et que ca fasse un 360, comme PTE.

Un beau breakout technique en vue quand on brise 0.36$, pas grande résistance avant 0.55$

2 « J'aime »

https://www.stockwatch.com/News/Item.aspx?bid=Z-C%3ACANN-2720013&symbol=CANN&region=C

Que de bonnes nouvelles :slight_smile:

1 « J'aime »

des licences bientot?

https://www.stockwatch.com/News/Item.aspx?bid=Z-C%3ACANN-2720734&symbol=CANN&region=C

D’autres bonnes nouvelles. En effet tout le monde est dans l’attente des licenses de production d’huile et surtout les gros fonds d’investissement !

1 « J'aime »

L’accumulation sur le titre est assez hallucinante

Et ca continue de plus belle

ORIGINAL: Heritage Launches Medical Cannabis Division

2019-02-25 08:36 ET - News Release

(via TheNewswire)

Vancouver, B.C. / TheNewswire / February 25, 2019 - HERITAGE CANNABIS HOLDINGS CORP. (CSE: CANN) (« Heritage » or « Company ») is pleased to announce the addition of BriteLife Sciences Ltd. (« BriteLife »), a newly formed wholly owned subsidiary dedicated to furthering the Company’s footprint in the medical cannabis market.

This new subsidiary will look to introduce various medical related propriety branded products and partnerships with other recognized industry leaders. Dr. Chris Spooner, Heritage’s Chief Science Officer, will oversee the strategic direction while Cyndi McLean will take the role as Vice President of Business Development for BriteLife, responsible for sales and client relationship management.

« Developing a strong focus on the medical cannabis market has always been one of the pillars of our overall corporate growth strategy. » says Debra Senger, Heritage’s Chief Strategy Officer. « Having the right people in place has allowed us to expand our plans to include many options which were previously unavailable to us. »

BriteLife will have the advantage of drawing from Dr. Spooner’s and Ms. McLean’s medical networks and years of experience in the pharmaceutical and medical cannabis market. The division will include a significant educational component targeted at assisting patients with individualized custom solutions.

« Launching BriteLife is an important accomplishment for our strategy team. We expect that it will expand our markets and introduce new and creative ways for us to reach medical cannabis patients. » states Clint Sharples, CEO of Heritage « The exclusive modifications that we have incorporated into our existing extraction methods allow us to easily isolate a few of the less known therapeutic cannabis components which can be used in our medial product lines. »

1 « J'aime »

Dr.Spooner est sur le board the Atrium, une compagnie de Montréal qui a récemment été racheté par NESTLE

1 « J'aime »

+11% sur plus de 6M de volume. Il est même pas midi

1 « J'aime »

Movie of the year

1 « J'aime »

je le vois à 1$ d’ici la fin mars avec la license.

close à 0.44$ sur 12M en volume +11%

4 « J'aime »

Entrevue d’aujourd’hui sur Midas Letter. Je vous suggère fortement de la regarder

3 « J'aime »

Un autre close au haut du jour à 0.485$ sur plus de 11M de volume

3 « J'aime »

Enfin un repli, -7% après une run de plus de 200%. On reprend des forces

2 « J'aime »

Le repli fût de courte durée, fermeture à 0.485$ avec 5M+ en volume

3 « J'aime »

Yabadabadooo ! License de production d’huile et license de vente médicale ( 4 mois plus tôt que prévu !!

7 « J'aime »

un peu de nostalgie de mes premiers achats Umbral umbral2 umbral3 umbral4

4 « J'aime »

:scream: Impressionnant à tous les niveaux. What a beast!

2 « J'aime »

---------> Cool!

1 « J'aime »