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INX.V - Intouch Insight Ltd

Symbole boursier: INX.V

Prix de l’action: $0.395

Actions émises et en circulation: 22,136,811

Capitalisation boursière: 8.8M

Actions détenus par les initiés: 33%

Description de l’entreprise:

Intouch développe des applications logicielles mobiles gérées et des plateformes de logiciels en tant que services (SaaS), et fournit des services aux entreprises privées, aux gouvernements et aux régulateurs. Connu sous le nom de CEM ou CXM, (Customer Experience Management) consiste à gérer toutes les interactions avec les clients, à la fois numériques et physiques.

QU’EST-CE QUE LE “LOGICIEL CEM”?
• Outil utilisé par les entreprises pour comprendre l’expérience de leurs clients avec leur entreprise.
• Exploite le point de vue du client pour comprendre comment une entreprise peut mieux servir ses clients.
Qu’elles sont les bénéfices pour une organisation:
Vos clients sont prêts à débourser plus pour une expérience de qualité et même à parler de vous en bien auprès de leurs amis.

Modèle d’affaire:
La société perçoit des produits provenant du logiciel en tant que service «SaaS» et des services connexes fournis à ses clients sur un marché appelé services de collecte de données et de rapport de services.
En Novembre 2017 la société à complété un placement privé de 3,52M. Le produit de l’offres à été affecté aux efforts de vente, de marketing et de développement de produits afin de soutenir l’accès accéléré au marché du logiciel de gestion de l’expérience client (CEM).
Intouch Insight Ltd. Announces Closing of $3,520,000 Financing to Fuel CEM Strategy
Ce n’est qu’a partir du dernier trimestre Q1 2019 que la société à été capable de dégagé un
BAIIDA positif. Les ventes du logiciel LiaCX TM commencent à porter fruit.
Intouch Insight Ltd. Announces Q1 2019 Record Revenues with a 29% Increase and a Return to Positive EBITDA

Prévision pour l’année 2019:
Les gammes de produits traditionnels de la société ont également donné des résultats positifs en raison de l’accent mis sur les améliorations technologiques et les améliorations apportées aux produits. Intouch est désormais le leader en ce qui concerne les capacités technologiques par rapport à la concurrence sur le marché de l’audit mystère et de l’audit opérationnel, comme en témoigne le fait que son plus gros client au premier trimestre est un nouveau client de la société. Ce positionnement perturbateur devrait permettre à Intouch d’accélérer la croissance de ses secteurs d’activité traditionnels, tandis que les nouvelles lignes de produits logiciels sécurisent leur valeur. Avec la publication des résultats 2018 en mars, la direction prévoyait 17 millions de dollars (croissance de 15%) pour l’entreprise en 2019 et est confiante, compte tenu des résultats récents, qu’elle sera en mesure d’atteindre cette prévision.

Achats d’initiés:

Présentation aux investisseurs 2019

Dans cet article récent, Intouch est dans le top 5 des logiciels CEM
What is Customer Experience Management and Why is it Crucial?

Intouch Insight fait des affaires aussi au Québec
https://www.statopex.com/intouchshop.html

Cameron Watt, Director, President & CEO of Intouch Insight Inc., speaks on the company’s leading AI customer experience management solutions.

Divulgation:
J’ai pris une petite position, je considère rajouter à ma position sur une baisse substantiel du prix de l’action ou de toutes autres nouvelles positives qui aurait un effet sur l’évaluation de l’entreprise.

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Merci d’avoir profilé l’entreprise, c’est une compagnie que je suis depuis quelques mois et c’est très intéressant!

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Article apparue dans Streetwise reports Small-Cap Customer Experience Management Firm Taking Center Stage

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Quand Intouch obtient un contrat on peut aussi parler d’opportunités de vente croisée. Pour donner un exemple, le dernier contrat obtenu avec les restaurant St-Hubert BBQ
Les restaurants St-Hubert font partis du groupe RECIPE UNLIMITED CORPORATION (anciennement, Les entreprises Cara Limitée) RECP.TO
Si on lis le dernier rapport de gestion de RECIPE UNLIMITED, il est clairement indiqué que l’expérience client est une de ses priorités.

Au 30 décembre 2018, Recipe possédait 22 marques et 1 382 restaurants, dont 82 % sont des restaurants franchisés et des restaurants exploités en coentreprise qui sont situés dans 10 pays (Canada, États-Unis, Bahreïn, Chine, Macao, Oman, Panama, Qatar, Arabie saoudite et Émirats arabes unis). Le réseau de restaurants de Recipe comprend notamment les restaurants Harvey’s, Swiss Chalet, Kelsey’s, East Side Mario’s, Montana’s, Milestones, Prime Pubs, Casey’s, Bier Markt, Landing, New York Fries, St-Hubert, Original Joe’s, State & Main, Elephant & Castle, Burger’s Priest, Pickle Barrel, 1909 Taverne moderne, The Keg, Rose Reisman, Marigolds and Onions et Fresh

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Intouch est présentement en plein recrutement pour une banque d’employé, ils ont besoin de client mystère pour analyser leur client. Il y à présentement au dessus de 300 emplois affiché pour des clients mystère à travers le Canada. Offres d’emploi

CEO interview Interview conducted by: Lynn Fosse, Senior Editor, CEOCFO Magazine, Published – July 29, 2019

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le Réseau de transport métropolitain, devenu exo fait affaire avec Intouch Insight
L’amélioration de nos services grâce aux « clients mystères »

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Bon trimestre pour INX.V
Intouch Insight Ltd. Announces Record Revenue with 30% Growth

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Outlook Leadership 2019 - Cameron Watt, President & CEO, Intouch Insight

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Intouch Insight Ltd. Names Erin Fenn to the Position of Executive Vice President

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Pour ceux et celles qui suivent INX.V, on a eu droit à un beau décollage aujourd’hui.

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Intouch Insight earns $136,566 in Q3 2019

OUTLOOK
Management is pleased to report 25% growth in revenue in Q3 and 28% revenue growth YTD, resulting in net earnings and positive EBITDA for the third consecutive quarter in 2019. Based on the YTD results and the strength of the underlying business, including its new technologies, it is expected that Intouch revenue for 2019 will be $19M. With the October addition of a new Executive Vice President responsible for Sales, Marketing and Product Management the company has started to increase its investment toward the sales and marketing efforts around its software offerings. The investments will start in Q4 and are expected to increase through 2020 in line with the available cash flow from the business. Investment.
The products available through Intouch are feature rich and competitive in the marketplace; some of which include functionality for which the company has filed for patent protection. The company continues to invest in to its software products to ensure that it not only remains competitive but has an advantage within its target markets. The company has also filed for an additional provisional patent for functionality expected to be built in to the LiaCX software offering in 2020.
Management believes that as the market becomes familiar with their latest products that software sales growth will start to outpace the growth of their recurring services revenue; which remains healthy. The company will continue to sharpen its focus on delivering products and services in the CEM space and management expects to grow through its existing customer base as well as new customer acquisition. Intouch is maintaining its recent focus on Artificial Intelligence (“AI”) and plans to be the leading company providing AI in the customer experience management software industry.
Management continues to look to add acquisitions in addition to its organic growth as they believe that adding customers quickly will provide more opportunities for the company to sell its SaaS based product lines.

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Intouch Insight to acquire PerformaLogics, MobilForce

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À première vue, ça semble une très belle acquisition. Le prix payé semble plus que raisonnable et la structure de paiement est excellente. Il y a probablement beaucoup de synergies avec les opérations actuelles de Intouch et je ne serais pas surpris que cette acquisition devienne très profitable une fois intégrée.

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Un autre acquisition pour Intouch
Intouch to acquire customer experience measurement firm

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Intouch expects COVID-19 to negatively affect revenues

2020-03-23 16:40 ET - News Release

Mr. Cameron Watt reports

INTOUCH INSIGHT LTD. ANNOUNCES BUSINESS UPDATE

Intouch Insight Ltd. has provided a business update regarding the impact on Intouch of the global crisis surrounding COVID-19. The widespread shut down of North American companies in the retail, food service and hospitality industries will negatively impact Intouch’s recurring service revenues. It is unknown at this time, the extent of the impact, but the expectation is significant until stores across North America can re-open their doors. The Company continues to market and has available to its customers its recurring revenue software products, including its customer experience management platform; LiaCXtm and its forms and checklist automation product; IntouchCheck.

« As one of the largest and fastest-growing companies in our industry, we are taking immediate actions to ensure that, when this crisis is over, the Company emerges in a strong position to service our customers and acquire new relationships, » said Cameron Watt, President and CEO.

Intouch needs to remain financially lean and robust during this uncertain time, and the Company has temporarily laid off approximately 50% of its employees. Additional cost-cutting measures include temporary pay cuts across most of its remaining employee base and more substantial voluntary pay cuts by its executive team and CEO. The Board of Directors is waiving its fees for the upcoming quarter. Due to travel restrictions and the need to focus on its current business, the Company has also had to put the process around its previously announced non-binding Letter of Intent to acquire a North American customer experience measurement company (the « Vendor ») on hold. Both parties expect that they will be able to re-start the acquisition process when suitable business conditions arrive.

« Despite our ability to immediately implement work from home capabilities to protect the health and safety of our staff, we are unable to isolate our workforce from the crippling disruption our customers are experiencing. During this unprecedented period, we remain focused on delivering on the needs of our customers, which in many cases today means allowing for a temporary suspension of services that we provide. We are operational in all departments and will ensure that the business can deliver on its remaining customer commitments as well as be fully capable of resuming operations as soon as the service industry starts to re-open its doors, » said Watt.

« We know that it is a challenging time for families across North America, including our employees, our customers and our hearts go out to everyone. We will do our best to ensure that we continue to communicate openly with customers, employees, and shareholders, » said Watt.

We seek Safe Harbor.

Quand la crise Covid 19 va se terminer INX.V va être une entreprise à reconsidérer.
Intouch Insight earns $460,304 before tax in 2019

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Intouch Insight Ltd. Announces Growth for Q1 2020

Bon premier trimestre, mais ça ne veut plus dire grand chose étant donné que l’entreprise est fortement affectée par la crise. Je m’attend à très peu de revenus au Q2 et ce sera surtout important de surveiller la réduction des dépenses d’opérations et le bilan.

Avec les subventions gouvernementales auxquelles l’entreprise devrait avoir droit, je pense qu’ils ont les reins assez solides pour traverser la crise.